torsdag 4 mars 2010

vov

Litteraturseminariet gick bra idag med tanke på att det blev framflyttat! Gick på stan en snabbis innan jag drog hem från skolan. Kollade på den där klänningen från gina tricot men tyckte att den såg rätt dassig ut. Däremot hittade jag lite annat jag behövde köpa!

Vi har ju planerat tillökning i vår familj. Vi har bestämt att vi är redo för hund. Enda problemet är att vi inte kan komma fram till vad vi vill ha för hund. Jag älskar stora hundar men vi har kommit fram till att en mindre hund passar oss bättre nu. Frågan är vad det ska bli för hund! Den ska vara söt, men inte för söt, vilja leka massor och vara lite goofy.

Idag har vi pratat lite om att skaffa en fransk bulldog. Dom e så otroligt söta!

4 kommentarer:

  1. hihi ja dem är så söta! de ser ut so små stenar när dem är valpar=D ur gulliga.

    SvaraRadera
  2. Oja! Ibland när jag har så fina naglar skiter jag i att sminka mig och så för naglarna lyser liksom upp :)

    SvaraRadera
  3. Skaffa en bostonterrier istället ;) friskare än franska bulldoggar med ;)

    SvaraRadera