tisdag 23 mars 2010

Sikta mot stjärnorna

Jag röstar för att tv4 återinför Sikta mot stjärnorna. Tänk att få se när Svensson-Martin får gå in bakom scenen, få en makeover och pschh komma ut genom röken som Alice Cooper! Underbart.

Hur som helst. Nu är det tisdag så veckan är ju verkligen igång igen. Redan längtar man ju tillbaka till helgen! I lördags hade vi La France-fest här hemma. En succé om jag får säga det själv. Alla hade randiga tröjor och käkade baguette. Brudarna hade rött läppstift och killarna hade mustach.

5 kommentarer:

  1. Jag håller med dig. Det vore super kul=)=)

    SvaraRadera
  2. asså, jag är rätt van känner jag hehe. Har skrivit iaf ett cv om året haha. Så blir det ;-) Du har tur som har ett "fast" sommararbete=) så slipper du oroa dig för det. kram!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för kommentaren! Hehe, nej, jag passade helt enkelt på att ta kort när jag just städat. Även om jag försöker hålla det rent och städat så blir det ibland kaos. Såsom nu när det är tentaperiod :)

    SvaraRadera
  4. ja pastelligt nagerlack är ju såå himla fint! Ser mig om också efter ett pastellrosa, men den e slut när jag kommer=( men jag ger inte upp hehe kram!

    SvaraRadera
  5. saknar blogginlägg^^
    Längtar efter dig!!<3 puss

    SvaraRadera