torsdag 11 mars 2010

Svart torn

Idag har jag suttit heela dagen (förutom de timmarna jag var på stan) med att granska olika policydokument och faderittan. Jepp, lika intressant som det låter. Nu på kvällen avnjuter jag ett par glas black tower; ett av de godaste viner som finns och kanske ett av de billigaste också hehe! Vardagslyx brukar vi kalla det.

Jag och Jonas ska även skicka lite inbjudningar till nästa helgs fest som vi ska kalla "hej då Sverige, Hej Frankrike". Det är en avskedsfest typ, för Jonas ska nämligen till la France i 1 månad och sedan vidare till schweiz i ytterligare 1 månad. Ni förstår? Han blir alltså borta 2 månader.
Men men, det är sånt man får ta när man är tjej till en BMX:are. Tur att man har underbara vänner som kan ta hand om en under tiden:)

Hängde med Jonas mamma till ullared igår.
Köpte bl.a. dessa söta stenar som nu
pryder Morris fönsterbänk

3 kommentarer:

  1. Oh vilka söta stenar :) köpte också en sten sist jag var där, "Happy" stod det påå den. men var så utplockat, fast bara det och sen "friend". men dessa var ju supergulliga :D måste kolla efter dem nästa gång jag är där.

    SvaraRadera