söndag 14 mars 2010

helgen som varit

I fredags såg vi ju Alice i underlandet på bio. Tyckte den var rätt okey. Det är ju en sådan film som man vill ha sett och Mr Depp är ju faktiskt grym i sina roller! Men jag håller fast vid att det är en mycket underlig och rätt obehaglig story i den här filmen!

I lördags var jag ju på inflyttningsfest. Kanske inte världens drag men jag hade rätt trevligt ändå. Glömde av att ta bilden under kvällen men här kommer i alla fall två bilder på mig som togs innan folket kom.

Alldeles för suddig, jag vet.



Och en där jag ser ut som en surpuppa.

Inte världens mest genomarbetade outfit men ni ser kanske
vem jag ska föreställa ändå? =)

4 kommentarer:

  1. Tyckte att Alice var jättebra! Såg du den i 3D eller vanlig? :)

    SvaraRadera
  2. jomen precis, jag har märkt det men bara att hålla ögonen öppna efter en tid!
    jo det har jag haft, hoppas du oxå haft det!:)

    SvaraRadera
  3. Mjo.. Men boken i sig är ju inte så normal, den är rätt konstig också ! ;D

    SvaraRadera