onsdag 3 mars 2010

Jag har legat hemma och hostat slem hela veckan men nu känns det ju som man är på bättringsvägen. Imorgon ska jag in till skolan igen och efter det blir det till att kolla på stan. Jag ska på jakt efter en present till min kära vän som fyller 23 i helgen. Jag drömde om vad jag ska ge men det kan jag ju inte skriva här eftersom hon nog läser! Ska även köpa lim till lösögonfransarna och ska kolla lite efter nån söt klänning.

Den här från gina tricot ser söt ut tycker jag. Kanske om man har ett bälte i midjan. Men det är ju inte alltid kläderna är lika fina i verklighet som på bild om man säger så...



Ganska söt som vårklänning. Det är mycket kläder man suktar efter såhär lagom till våren. Får se hur långt pengarna räcker. Man ska ju ha råd att ha kul också.

1 kommentar: